a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

<Good_things_happen/> Welcome to Conference

d

Copyright @ Select-themes

Follow us

>We(b)care; onderscheiden door middel van webcare

Webcare

We(b)care; onderscheiden door middel van webcare

Door de kracht van consumenten bevinden bedrijven zich in een sterk concurrerende markt. Hierdoor kan jij jezelf goed kunnen onderscheiden. Alleen hoe kan een bedrijf hier op inspelen? Eén woord: webcare. Door middel van webcare kan er proactief ingespeeld worden in de wensen en behoefte van de afnemers.

In onze sessie vertellen wij – door onze eigen ervaring in dit werkveld – wat webcare inhoudt, waar het uit bestaat en wat de waarde van webcare kan zijn voor jouw bedrijf. Het wordt een interactieve sessie waarbij jij met de opgedane kennis je eigen stijl aan een bericht kan toevoegen. Om mee te doen aan deze sessie is een mobiele telefoon vereist.

Aan het einde van deze sessie weet je:

  • Wat de waarde van webcare is
  • Wat jouw tone of voice is
  • Hoe je het beste kan reageren op vragen/klachten
  • Wat webcare kan betekenen voor jouw bedrijf in de toekomst

Wil jij binding creëren met huidige en toekomstige klanten? Kom leren hoe je effectief interactie kan hebben met jouw doelgroep bij onze webcare sessie!

 

De duur van deze sessie is +/- 45 minuten

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Lars van der Laken

Lisa Tiggeler

Maarten Meijer

Michael Valkenberg