a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Meer omzet met dezelfde bezoekers op jouw website!

Data_Driven

Meer omzet met dezelfde bezoekers op jouw website!

In een snel veranderende online wereld is het lastig te bepalen wat de volgende stap is voor jouw website. Een onderdeel van online marketing is Conversie Ratio Optimalisatie (CRO) waarbij webpagina’s worden geoptimaliseerd om een zo hoog mogelijke omzet te behalen. De manier om dit te doen is A/B testing, waarbij er wordt gekeken naar verschillende mogelijkheden om een webpagina aan te passen en de resultaten vervolgens te analyseren.

 

Verbreed bij deze sessie je kennis over A/B testen met live testen op een bestaande website. Tijdens deze sessie duiken we namelijk in de wereld van A/B testen. Hierbij wordt het proces van A/B testen uitgelegd aan de hand van echte voorbeelden. De website van Arjan Habben Jansen zal hiervoor gebruikt worden. Drie weken voor de sessie is een A/B test uitgevoerd en de theorie zal uitgelegd worden aan de hand van dit voorbeeld. Want blogs en vlogs met uitleg zijn handig, maar door het zelf te ervaren en echte voorbeelden te zien, leer je de fijne kneepjes van het vak. In kleine groepen zullen jullie je eerste A/B test opzetten!

Ook zo nieuwsgierig naar wat dit inhoudt? Kom dan naar onze sessie op donderdag 8 november 2018!

Aan het einde van de sessie:

  • Ken je het proces van het opzetten van een A/B test.
  • Kun je de conversie van een website optimaliseren
  • Krijg je exclusieve inzichten van een live website

1 Sessie van 60 minuten, gegeven door:

  • Arjan Habben Jansen
  • Maryse van Wageningen
  • Jos Vlaar

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De Sprekers

Arjan Habben Jansen

Maryse van Wageningen

Jos Vlaar