a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Marketing voor startups & scaleups

Startups_Scaleups

Marketing voor startups & scaleups

Hoog budget = succes? Think again! Think digital. Wil jij online winnen zonder dat het bakken met geld kost? Leer in no-time hoe jij je online marketing budget optimaliseert en compleet inzet.

In deze sessie laten wij je kennismaken met de ingrediënten voor een perfecte online marketing cocktail. Vijf specialisten staan klaar om je kennis te laten maken met handige trucs en tips. Wat weet jij bijvoorbeeld van Online Advertising, Growth Hacking, Conversie Optimalisatie, Content Marketing en Mobile Marketing.

Aan het einde van de sessie weet je:

Jurrian van der Mannen

  • Wat is Growth Hacking?
  • Hoe kan je Growth Hacking op een gemakkelijke en goedkope manier inzetten?
  • Hoe optimaliseer je je budget en tijd dmv. growth hacking?

Demi van Kasteren

  • Content marketing kunnen toepassen binnen een bedrijf
  • Het verschil kennen tussen de verschillende soorten content
  • Kunnen herkennen welke soorten content werkt voor jouw bedrijf en wat niet

Thomas van Miert

Leerdoelen specialisme:

  • Een inzicht krijgen van de verschillende mobiele marketing tools, die kunnen worden ingezet door het MKB.
  • De transitie weergeven naar een mobile proof website.
  • Social media strategie opstellen die mobile first is.

Michael van der Zel

Leerdoelen specialisme:

  • Leren werken met de Google Shopping feed.
  • Succesvolle remarketing campagnes laten draaien via Display.
  • Alle voordelen van de nieuwe omgeving van Google Ads kunnen benutten.

Bryan Rellum

  • Wat is conversie ratio optimalisatie?
  • Welke testmethoden zijn er voor conversie ratio optimalisatie?
  • Wat je moet weten voordat je tijd en geld investeert in CRO
  • Welke macro, meso en micro ontwikkelingen er zijn op het gebied van CRO

Als je je online marketing budget slim(mer) wilt inzetten en hiermee meer interactie met je doelgroep wilt bereiken. Schrijf je dan in voor dit congres op 8 november!

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De Sprekers

Demi van Kasteren

Bryan Rellum

Thomas van Miert

Michael van der Zal

Jurrian van der Mannen