a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

<Good_things_happen/> Welcome to Conference

d

Copyright @ Select-themes

Follow us

>De weg van Big Data tot de juiste content op social media

Big_Data

De weg van Big Data tot de juiste content op social media

Big Data, Marketing Automation, Social Media marketing en Content Marketing, vier verschillende termen die toch verbonden zijn met elkaar. Hoe? Daar kom je achter tijdens deze sessie.

Het internet biedt veel meer mogelijkheden dan ooit tevoren en bedrijven investeren veel in hun campagnes die op elk moment van de dag zichtbaar zijn op de smartphone van de consument. Het ouderwetse alleen adverteren door een gerichte televisiereclame (waar vooraf marktonderzoek naar is gedaan wat de wensen en behoefte van de doelgroep zijn). De juiste content, het juiste platform op de juiste tijdstip bij de consument (lead). Dat is waar het allemaal om draait. We zitten in een tijdperk van macht bij de consument, een pullstrategie in plaats van een pushstrategie.

We laten als consument een voetstap achter op de sites en social media accounts die we bezoeken. Dit is een goudmijn voor de bedrijven. Big Data biedt de mogelijkheid om deze kennis te gebruiken om gerichter te werk te gaan. Elk individu wordt persoonlijk benaderd door content die relevant is.

Om zo dicht mogelijk bij de interesses van de consument/lead te komen, dient gebruik te worden gemaakt van relevante en op maat gemaakte content op de social media accounts.

Aan het einde van deze sessie:

  • Ken je het begrip marketing automation & Big data
  • Weet jij hoe je goede content kan maken en de doelgroep kan bereiken
  • Weet jij waarom social media essentieel is voor bedrijven.

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Daan Snoek

Ismail Bouhnouf

Nadiye Ozdemiroglu

Nouaman el Mfadal