Aandacht
Hoe wordt er met Content- en Mobile Marketing gestreden om jouw aandacht?
(Je kunt niet meer inschrijven, maar wel vandaag om 14:30 rechtstreeks deelnemen via deze link.)
Gemiddeld brengen wij zo’n 34 dagen per jaar door op onze smartphone, maar zijn we eigenlijk wel bewust van waar we naar kijken? De wereldwijde strijd om onze aandacht is heviger dan ooit. Hoe gaan verschillende merken hiermee om? En wat zien wij van deze strijd terug?
In deze sessie nemen wij jou mee op reis via jouw telefoon en ontdekken we de touchpoints die jij hebt met verschillende merken gedurende de dag. Heb jij wel eens bewust gekeken hoe vaak je wordt benaderd door een bedrijf?
Aan het einde van onze sessie ben jij je bewust van:
- Hoe mobile marketing en content marketing worden gebruikt in de strijd om jouw aandacht.
- Hoe mobile marketing en content marketing onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
- Hoe jij gedurende de dag te maken hebt met deze strijd om jouw aandacht.
Ben jij ook benieuwd geworden naar hoe dat nu eigenlijk zit met die strijd om jouw aandacht? Schrijf je dan snel in voor onze Webinar op 5 november. Wij hopen je graag digitaal te mogen ontmoeten!
Deze sessie bijwonen?
Meer sessies bekijken?
De sprekers
Kelly Klinkhamer

Manuela Meijlink

Margot Geukes
