a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>De inzet van Marketing Automation via de juiste kanalen

Marketing_Automation

De inzet van Marketing Automation via de juiste kanalen

In het digitale tijdperk ligt het voor de hand om als bedrijf actief te zijn met Contentmarketing en Marketing Automation. Er zijn nieuwe, snel ontwikkelende tools waar het hart van menig marketeer sneller door gaat kloppen. Iedereen is bezig met marketing Automation. Vaak komt dat neer op het automatisch versturen van persoonlijke e-mails, uitgelokt door bepaalde triggers bij de klant. Marketing Automation maakt het mogelijk om fasen in het marketingproces of zelfs hele processen te automatiseren. Daarmee is het een grote stap naar meer schaalbaarheid, efficiency en effectiviteit. Want Marketing Automation helpt marketeers relevant te zijn voor hun klanten op een schaal die anderszins niet haalbaar is. Relevant voor de leads die je genereert en ‘nurturet’ met relevante content op het relevante moment. Toch? Tot zover de belofte in ieder geval.

Tijdens het aankomende seminar gaan we dieper in het op begrip Marketing Automation en de verschillende toepassingen hiervan. Wat kan deze automatische vorm van bepaalde marketing processen betekenen voor uw bedrijf? Vervolgens zullen wij dieper ingaan op de relatie tussen marketing automation en de customer journey met hierin de verschillende de fases uit het aankoopproces. Je krijgt te leren hoe Marketing Automation samenhangt met leadgeneratie en welke leadmagnets je kunt inzetten afhankelijk van de fase waarin je lead verkeert. Verder zullen wij een voorproefje geven van hoe je marketing automation kunt implementeren als strategie binnen Facebook Messeger.

Met deze kennis die je tijdens dit seminar vergaart ben je in staat om in de toekomst jouw leads automatisch en op het juiste moment te voorzien van persoonlijke en relevant content en daarnaast de conversie te optimaliseren.

Ter afsluiting zullen wij eindigen met een interactieve kennistest. Hiervoor dien je je smartphone te gebruiken.

Aan het eind van de sessie kun je:

  • Snap je het begrip Marketing Automation
  • Kun je Marketing Automation implementeren binnen de verschillende fases uit de Customer Journey
  • Begrijp je het belang van leadmagnets, het verzamelen van contactgegevens en het begrip leadgeneratie
  • Begrijp je hoe marketing automation binnen Facebook messenger kunt inzetten

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De Sprekers

Julian Feytes

Carlos Veerman

Kevin van der Storm

Rahim Sarsam