a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

<Good_things_happen/> Welcome to Conference

d

Copyright @ Select-themes

Follow us

>De invloed van Big Data op de hedendaagse online marketing

Big_Data

De invloed van Big Data op de hedendaagse online marketing

Wist je dat er elke minuut 300 uur aan videomateriaal wordt geupload op YouTube en dat maarliefst 73% van alle bedrijven al heeft geïnvesteerd in Big Data of dit van plan is? Big data maakt dus veel impact op de hedendaagse bedrijfsvoering. Wil jij hier nou alles over leren? Dat is onze sessie over de invloed van Big Data op de hedendaagse online marketing echt iets voor jou!

Deze sessie is bedoeld voor studenten en/of bedrijven die meer kennis willen vergaren over de onderwerpen big data, content marketing en SEA en hoe dit ingezet kan worden om de customer journey in kaart te brengen. De sessie zal online zijn dus je hebt een laptop nodig om hier aan mee te kunnen doen.

Aan het einde van deze sessie heb je meer kennis over de volgende onderwerpen:

  • Wat Big Data inhoudt
  • Hoe je aan de hand van Big Data goede content kan maken
  • Hoe je aan de hand van Big Data goed gestructureerde advertenties kan maken

Dus wil je alles weten over Big Data en hoe je dit kan implementeren in de hedendaagse online marketing schrijf je dan in voor de sessie! De inschrijving verloopt snel dus wees er snel bij!

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Jorik Yntema

Marin Jansen

Max van Ganzen