a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Customer Journey: The path to purchase and beyond

Customer_Journey

Customer Journey: The path to purchase and beyond

Naast het welbekende digitale tijdperk is er een ander tijdperk aangebroken; het tijdperk van de klant. Het is voor klanten steeds gemakkelijker om online te winkelen, met het grote aanbod krijgen klanten steeds meer macht. Voor verkopers is het echter wat minder gemakkelijk. Ze moeten op een of andere manier uitsteken boven de rest, een toegevoegde waarde bieden voor de klant. Hier komt de customer journey aan bod.

Door de customer journey in kaart te brengen en te optimaliseren, kan een bedrijf in elke fase aanwezig zijn. Hierdoor kan je een prominente positie krijgen in de gedachte van jouw (potentiële) klanten. Maar hoe breng je een customer journey in kaart en wat kan je met deze informatie?

 

Tijdens deze sessie nemen we je mee door de customer journey van de klant en laten we je kennis maken met verschillende touchpoints. De fases zullen doorlopen worden aan de hand van een bedrijfswebsite. Het zal duidelijk worden hoe je de customer journey kan analyseren aan de hand van bestaande data. In elke fase komen verschillende touchpoints aan bod en zal het duidelijk worden welke marketingkanalen ingezet worden om een (potentiële) klant te bereiken. Naast informatie geven, zal er ook worden gezorgd voor een workshop. Tijdens de workshop zullen we dieper ingaan op het analyseren van een rapport in Google Analytics. Met deze kennis wordt het in het vervolg makkelijker om de huidige customer journey in kaart te brengen en te optimaliseren om uiteindelijk de conversie te verhogen.

Aan het eind van de sessie kun je:

  • De huidige customer journey op een website in kaart brengen
  • Pijnpunten in de customer journey vinden a.d.h.v. data
  • De customer journey optimaliseren

Wil je de customer journey in kaart brengen en meer conversie genereren? Kom naar onze sessie op 8 november 2018.

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Demi Okhuijsen

Kiki van der Laan