a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Customer Journey: ken jij de reis van jouw klant?

Customer_Journey

Customer Journey: ken jij de reis van jouw klant?

Customer journey, de reis die jouw klant maakt. Het begint bij het ontstaan van een behoefte en eindigt (hopelijk) bij een lange termijn relatie met de klant. Maar hoe vul je die route nou van A tot Z in? Daar kom je achter tijdens onze sessie.

Tijdens deze sessie zullen wij je kennis laten maken met de Customer Journey. We beginnen met een educatieve video waarin de basis van de Customer Journey wordt uitgelegd. Wat houdt de Customer Journey in, waarom is het voor mijn bedrijf zo belangrijk en hoe breng ik de Customer Journey van mijn klanten in kaart? Vervolgens zal er een kleine uitleg over de persona volgen. Zonder persona wordt het in kaart brengen van de Customer Journey namelijk erg lastig. Aan de hand van voorbeelden en een quiz zul je uiteindelijk een eigen persona opstellen en daarmee de beginselen van de reis die jouw klant aflegt in kaart brengen. Met alle kennis die je tijdens deze sessie hebt opgedaan, kan je voor jouw eigen klanten een Journey uitstippelen die in de toekomst voor conversieoptimalisatie kan zorgen.

Aan het eind van de sessie weet je:

  • Wat de Customer Journey inhoudt
  • Welke fases eraan te pas komen en hoe je die invult
  • Wat een buyer persona is en hoe je die uw bedrijf opstelt
  • Hoe u de Customer Journey van jouw klanten in kaart brengt

Wil jij kennis maken met de Customer Journey of wil je jouw basis kennis over dit onderwerp uitbreiden? Kom dan tijdens HvA Digiteer op 8 november naar de sessie ‘Customer Journey: ken jij de reis van jouw klant?’.

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Kiki Koene

Tessa Meulman

Tessa Meulman

 Maybel Matser

Carli van Breukelen