a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Customer Engagement: Staat de klant centraal bij jouw bedrijf?

Customer_Engagement

Customer Engagement: Staat de klant centraal bij jouw bedrijf?

Voor ieder bedrijf is het belang van customer engagement duidelijk, maar als je niet meer weet waar je naartoe wilt, verdwaal je gemakkelijk. Customer engagement is de emotionele binding die een klant ervaart met een bedrijf. Voelt een klant zich betrokken bij een merk of bedrijf? Als iemand zich erg betrokken voelt bij jouw merk of bedrijf zal hij of zij een ambassadeur voor je zijn.

Vaak zeggen bedrijven dat zij de klant centraal stellen, maar weten de bedrijven niet wat de wensen en behoeften zijn van de klant. Tijdens onze sessie van 60 minuten laten wij zien hoe grote bedrijven een emotionele relatie aangaan met hun klanten. Daarnaast zullen wij met een feedback tool aan de slag gaan. Hiermee kan je niet alleen de customer experience verbeteren, maar ook de behoeften en wensen van de klant achterhalen.

Aan het einde van de sessie zal je naar huis gaan met:

  • Waarom customer engagement zo belangrijk is
  • Meer inzichten in customer engagement
  • Hoe je de klant betrokken laat voelen bij jouw bedrijf
  • Het belang van user feedback tools
  • Hoe je user feedback tools concreet kan toepassen op jouw website

Wil je jouw bedrijf verbeteren op het gebeid van customer engagement? Kom dan naar onze sessie op 8 november bij HvA Digiteers!

Algemene informatie:

Sprekers:         Jeroen Broelman (LinkedIn) & Bas Teeuwen (LinkedIn)

Locatie:           Wibautstraat 3B, 1091 GH Amsterdam
Datum:           
Donderdag 8 november 2018
Duratie:          60 minuten

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Jeroen Broelman

Bas Teeuwen