a


Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

<Good_things_happen/> Welcome to Conference

d

Copyright @ Select-themes

Follow us

>AI and mobile marketing, best friends or enemies?

AI_and_mobile

AI and mobile marketing, best friends or enemies?

Artificial intelligence (AI)  komt steeds vaker in het nieuws voor, mensen hebben het gevoel dat zij vervangen kunnen worden door de inzet van AI. Momenteel wordt er meer gebruik gemaakt van AI dan je denkt, en zonder dat je het doorhebt levert het allerlei voordelen op.  Op je mobiele telefoon heb je al assistenten die je agenda kunnen beheren en ontvang je al gepersonaliseerde content die speciaal op maat voor jou gemaakt is. Is  AI in onze broekzak het beste wat ons overkomt? Met meer dan 4 miljard unieke mobiele gebruikers wordt de hoeveelheid data enorm waardevol voor bedrijven die AI willen toepassen in de mobiele markt. Tegen het jaar 2020 zal er 1.7MB data per persoon per seconde gecreëerd worden.  Hoe gaan bedrijven deze grote hoeveelheid data effectief gebruiken? De mogelijkheden tussen AI en mobile marketing zijn oneindig.

Aan het einde van deze sessie zal je vertrekken met de volgende kennis:

  • Inzicht hoe JIJ dagelijks in aanraking komt met AI op je telefoon
  • Wat de begrippen “AI” en “mobile marketing” inhouden
  • Wat de impact van AI op mobiele marketing is (positief en negatief)
  • Inzichten in de technologische ontwikkelingen rondom AI
  • Inzichten in de technologische ontwikkelingen in mobile marketing
  • Hoe je als bedrijf zijnde AI kan gebruiken om je mobiele strategie te verbeteren
  • Hoe het toekomstbeeld van AI in combinatie met mobiele marketing eruit ziet

Deze sessie bijwonen?

Meer sessies bekijken?

speaker_info

De sprekers

Chakib Boulachioukh

Jevon Ribbens

Rivalino Miranda

Yorick Verhagen